جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

۵۰۰ نفر از بوکان عازم مرقد مطهر امام (ره) شدند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بوکان نیوز ؛ جانشین فرمانده سپاه بوکان در آیین بدرقه زائران این شهرستان گفت: در کاروان اعزامی امسال ۵۰۰ نفر از زائرین شهرستان بوکان حضور دارند که در قالب ۱۰ کاروان عازم مرقد مطهر امام خمینی (ره) شدند. سرهنگ پاسدار مقصود وکیلی مهم ترین اهداف این سفر معنوی را

اختصاصی کرونا

کد خبر : 14861
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۲

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بوکان نیوز ؛ جانشین فرمانده سپاه بوکان در آیین بدرقه زائران این شهرستان گفت: در کاروان اعزامی امسال ۵۰۰ نفر از زائرین شهرستان بوکان حضور دارند که در قالب ۱۰ کاروان عازم مرقد مطهر امام خمینی (ره) شدند.

سرهنگ پاسدار مقصود وکیلی مهم ترین اهداف این سفر معنوی را میثاق دوباره با آرمانهای امام راحل (ره) و تجدید بیعت با رهبر معظم انقلاب عنوان کرد و افزود: جامعه جوان امروز ایران نیازمند اندیشه های ناب امام سفر کرده است که بتوانند با آن فردای بهتری برای کشور رقم بزنند.

وی با بیان این که در اعزام زائران بوکانی به مرقد امام (ره) بیشتر تاکید بر اعزام افرادی است که برای نخستین بار قصد رفتن به این سفر معنوی را دارند اظهار کرد: در طول سفر برنامه های ویژه ای برای این زائران تدارک دیده شده است تا آنان بتوانند هر چه بهتر با شخصیت والای حضرت امام خمینی (ره) آشنا شوند.

وی با اعلام افزایش ۲۰ درصدی زائران حرم مطهر امام خمینی (ره) نسبت به سال گذشته عنوان کرد: ۴۰ درصد زائران بوکانی را بانوان تشکیل می دهند که برای اولین بار به حرم بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی مشرف می شوند.

در این آیین ها امام جمعه، فرماندار، روحانیان، اصناف و قشرهای مختلف مردم حضور داشتند.

آیین های ویژه بیست و ششمین سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره) بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی فردا پنجشنبه ۱۴ خرداد با شرکت اقشار مختلف مردم در حرم مطهر امام راحل برگزار می شود.

شهرستان بوکان با ۲۲۷ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی قرار دارد که از این تعداد جمعیت بیش از ۵۱ هزار نفر آن در روستا ها ساکن هستند. 

بوکان

۵۰۰ نفر از بوکان عازم مرقد مطهر امام (ره) شدند 3

پایگاه خبری تحلیلی

ناگفته های ورزش در گفتگو با داور بین المللی والیبال نفت و گاز گچساران
دنبال کنید

بوکان نیوز

نویسنده:

برچسب ها : ، ، ، ، ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi