جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

کارگاه آموزشی جوانان در بوکان برگزار شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بوکان نیوز ؛ در این مراسم که رئیس اداره ورزش و جوانان بوکان نیز حضور اشت، حسین فتحی مدیر کمیته امداد بوکان با تبریک هفته جوان ،توضیحاتی را در خصوص رسالت جوانان در دنیای امروز و نقش خانواده های تحت حمایت در شکل گیری شخصیت اجتماعی جوانان ارائه نمود

اختصاصی کرونا

کد خبر : 14816
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۸:۲۶

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بوکان نیوز ؛ در این مراسم که رئیس اداره ورزش و جوانان بوکان نیز حضور اشت، حسین فتحی مدیر کمیته امداد بوکان با تبریک هفته جوان ،توضیحاتی را در خصوص رسالت جوانان در دنیای امروز و نقش خانواده های تحت حمایت در شکل گیری شخصیت اجتماعی جوانان ارائه نمود و در ادامه رئیس اداره ورزش و جوانان بوکان برنامه های هفته جوان را تشریح کرد.

/ انور ملا رحیمی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بوکان در خصوص ارائه تسهیلات رایگان به خانواده های تحت حمایت بمنظور استفاده از امکانات و سالن های ورزشی این شهرستان قول مساعد داد.

* در این کارگاه آموزشی یکی از کارشناسان اداره آموزش و پرورش نیز پیرامون حدود روابط دختر و پسر در اسلام و ملاک و معیارهای انتخاب همسر و همچنین اهمیت فرهنگیِ هفته جوان مطالب مشروحی را بیان کرد. 

شهر بوکان با بیش از ۱۷۶ هزار نفر جمعیت در جنوب استان آذربایجان غربی قرار داشته و یکی از پرجمعیت ترین شهرهای استان به شمار می رود .

پایگاه خبری تحلیلی

بوکان نیوز

نویسنده:

برچسب ها : ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi