پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

جاده ای در تاریکی به کارگردانی شهرداری بوکان

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بوکان نیوز ؛ آنچه که مسلم است جاده ها  یکی از عوامل تصادفات می باشد و وظیفه ارگان های مربوطه ایجاد بستر مناسب برای رانندگان می باشد و لذا این مهم را باید درنظر گرفت هرچه قدر که راننده هوشیار و محتاط باشد نمی توان کیفیت نامطلوب جاده ،میزان

اختصاصی کرونا

کد خبر : 14810
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۱

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بوکان نیوز ؛ آنچه که مسلم است جاده ها  یکی از عوامل تصادفات می باشد و وظیفه ارگان های مربوطه ایجاد بستر مناسب برای رانندگان می باشد و لذا این مهم را باید درنظر گرفت هرچه قدر که راننده هوشیار و محتاط باشد نمی توان کیفیت نامطلوب جاده ،میزان روشنایی جاده و بسیاری از موارد را مورد توجه قرارنداد .
براین اساس بلوار محمد رسول ا.. (حدفاصل کشتارسنتی و سه راهی خیابان قانع ) یکی از پروژه های است که شهرداری در رابطه با آن مانور تبلیغاتی به راه انداخته بود اما آیا تا بحال به این نکته توجه شده است که فقدان امکانات روشنایی  و تردد بسیار خودرو ها چه مشکلاتی را برای رانندگان ایجاد کرده است .
نبود امکانات روشنایی دراین خیابان و قرار گرفتن روشنایی منازل  و انعکاس آن بر روی این محور سبب شده نور چراغ خودرو ها  قادر به روشن نمودن مسیر به فواصل زیاد نباشد لذا سبب کاهش دید رانندگان گردیده است .
بدیهی است از کلیه ارگان های مرتبط با این موضوع خواهشمندیم موضوع را پیگیر نمایند تا بلکه سال    ۹۴را با آماری نزولی در رابطه با تصادفات و سوانح نظاره گر باشیم.
شهر بوکان با بیش از ۱۷۶ هزار نفر جمعیت در جنوب استان آذربایجان غربی قرار داشته و یکی از پرجمعیت ترین شهرهای استان به شمار می رود .

پایگاه خبری تحلیلی

بوکان نیوز

نویسنده:

برچسب ها : ، ، ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi