پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

سایت بلاگفا همچنان در خاموشی …

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بوکان نیوز ؛ کم کم صدای گله گذاری برخی از مدیران وبلاگهای بلاگفا درآمده ، اما بسیاری از مشترکین وب نویس این وبگاه محبوب پایبند  عهددوستی با آن هستند. ** وبگاهی که رکورددار وبلاگ نویسان ایرانیست ونه تنها برموازین قوانین کشورایران فعالیت دارد بسبب شرایطی که برای حفظ امانت

اختصاصی کرونا

کد خبر : 14759
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۷

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بوکان نیوز ؛ کم کم صدای گله گذاری برخی از مدیران وبلاگهای بلاگفا درآمده ، اما بسیاری از مشترکین وب نویس این وبگاه محبوب پایبند  عهددوستی با آن هستند.

** وبگاهی که رکورددار وبلاگ نویسان ایرانیست ونه تنها برموازین قوانین کشورایران فعالیت دارد بسبب شرایطی که برای حفظ امانت داری دراطلاعات مشترکین تاکنون دسته گِلی به آب نداده آمار مشترکینش گواه بر بیشترین اعتماد ایرانیها براین وبگاه است.

Untitled

گفتنی است  این وبگاه دلیل اختلال را برخی مشکلات و روند انتقال سرورها به مکان جدید اعلام کرده و علیرغم پیامهای مکرر وبگاه مبنی بر رفع اشکال در آینده نزدیک این وبگاه همچنان غیرفعال است.

 
آذرماه ۱۳۸۳ تاریخ تولد وبگاه بلاگفا :
بلاگفا یکی از ارائه‌دهندگان خدمات وب‌نوشت به فارسی است. این وبگاه از ۱۶ آذر ۱۳۸۳ شروع به فعالیت کرده‌است. سرورهای این  وبگاه تاکنون در کانادا میزبانی می‌شود. اکنون پربازدیدترین وبگاه ایرانی بر پایهٔ آمار الکسا است. این وبگاه، هم‌اکنون، اولین و تنها خدمات‌دهندهٔ وب‌نوشت فارسی ایرانی است که به پروتکل امن انتقال ابرمتن (https) و گواهی دیجیتال برای ورود به سامانهٔ مدیریت وب‌نوشت (ثبت ورود یا لاگین) مجهز شده است.

آخرین آمار وبلاگ‌های ثبت شده در کشور

آخرین آمارسال ۹۳ نشان میدهدکه وبلاگ های ثبت شده در بانک ساماندهی تارنماهای ایرانی ، از میان تعداد ۱۱ هزار و ۷۰۰وبلاگ به ثبت رسیده تعداد ۱۰هزار و ۷۹۷ وبلاگ ایرانی و ۱۹۲ وبلاگ خارجی هستند و سرویس دهنده بلاگفا با رکورد ۴۵ درصد، بیشترین آمار را به خود اختصاص داده است.

گذری بر وضعیت فعالیت وبلاگهای ایرانی:

آخرین آمار نشان میدهد تعداد بلگرهای مذکر نزدیک به ۵ برابر بانوان است.

تحلیل آماری سرویس دهندگان وبلاگ هافروردین  ۱۳۹۳

 

بازار نفت در وضعیت قرمز
دنبال کنید

گذری بر آمار تارنماهای فعال کشور براساس منطقه استانی

از قرار آخرین اطلاعات در بانک اطلاعاتی ساماندهی نشان می دهد که بیشترین رکورد به ثبت رسیده از سایتهای ایرانی مربوط به استان تهران با ۱۶ هزار و ۳۵۹ تارنما، اصفهان با ۳ هزار و ۷۷۲ تارنما و خراسان رضوی با ۳ هزار و ۵۵۳ تارنما است.

پایگاه خبری تحلیلی

بوکان نیوز

نویسنده:

برچسب ها : ، ، ، ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi