شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

نخستین پرواز فرودگاه خوی پس از ۲ سال

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بوکان نیوز ؛ مدیرکل فرودگاههای آذربایجانغربی گفت : پروازهای فرودگاه خوی در سالهای گذشته بعلت برخی مسائل فنی در پرواز شرکت های هواپیمایی متوقف شده بود که به همت شورای اسلامی شهر خوی ویک خیر خویی و رفع برخی از نواقصات از سرگرفته شد.** پرهیزکار افزود : پرواز های

اختصاصی کرونا

کد خبر : 14711
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۲:۱۱

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بوکان نیوز ؛ مدیرکل فرودگاههای آذربایجانغربی گفت : پروازهای فرودگاه خوی در سالهای گذشته بعلت برخی مسائل فنی در پرواز شرکت های هواپیمایی متوقف شده بود که به همت شورای اسلامی شهر خوی ویک خیر خویی و رفع برخی از نواقصات از سرگرفته شد.
** پرهیزکار افزود : پرواز های فرودگاه خوی از تهران به خوی و بالعکس در هفته سه روز در روزهای شنبه و دوشنبه از ساعت ۱۰و۶ صبح از تهران و ۱۰و۸ ازخوی و چهارشنبه ساعت۱۰و۱۶ ازتهران و ۱۰و۱۸بالعکس با هواپیماهای فوکر ۱۰۰ و آرجی برقرارشد.
وی از ارتقا سامانه تجهیزاتی فرودگاه خوی در زمان تعطیلی آن خبر داد واضافه کرد : در این مدت سامانه های موتوژن و دکل های روشنایی و سیستم های کمک ناوبری فرودگاه خوی درحد استاندارد ارتقاءیافته است.
** شهردار خوی نیز گفت : براساس توافق نامه و قرارداد با شرکت هواپیمایی قشم ایر پرواز هواپیماهای این شرکت با تضمین پرداخت هزینه صندلیهای خالی به فرودگاه خوی برقرار شده است .
تیز پاز اضافه کرد : در مراحل بعدی، برقراری پروازهای خوی مشهد وعتبات عالیات و پروازهای بین المللی نیز از این فرودگاه پیش بینی شده است.
فرودگاه خوی دومین فرودگاه آذربایجان غربی و یکی از زیباترین فرودگاههای کشور به شمار می آید که در سال ۱۳۸۰ با وسعت ۷۰۰هکتار به بهره برداری رسیده است.
** فرودگاه خوی باتوجه به وجود مرز رازی ایران و کاپی کوی ترکیه در این شهرستان میتواند نقش بسیار موثری در جابجایی کالا ، مسافر و گردشکراز این مرز ایفا کند.
شهرستان خوی در ۱۳۰ کیلومتری شمال مرکز آذربایجان غربی واقع است.

پایگاه خبری تحلیلی

متولیان انتقال واحدهای شن و ماسه ازحاشیه رودبشار شانه خالی نکنند
دنبال کنید

بوکان نیوز

نویسنده:

برچسب ها : ، ، ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi