جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

سارق محتویات داخل خودرو در بوکان دستگیر شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بوکان نیوز ؛ بهزاد بندریان فرمانده انتظامی بوکان اظهار داشت: در پی افزایش سرقت محتویات داخل خودرو در سطح شهرستان بوکان، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران این فرماندهی قرار گرفت. وی افزود: با انجام یکسری کارهای اطلاعاتی و پلیسی نهایتا یک نفر سارق در این زمینه شناسایی،

اختصاصی کرونا

کد خبر : 14703
تاریخ انتشار : شنبه ۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۸:۰۶

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بوکان نیوز ؛ بهزاد بندریان فرمانده انتظامی بوکان اظهار داشت: در پی افزایش سرقت محتویات داخل خودرو در سطح شهرستان بوکان، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: با انجام یکسری کارهای اطلاعاتی و پلیسی نهایتا یک نفر سارق در این زمینه شناسایی، دستگیر و به مقر پلیس این شهرستان انتقال داده شد.

**/ فرمانده انتظامی بوکان تصریح کرد: متهم در بازجویی‌های فنی به عمل آمده به سه فقره سرقت از داخل خودرو معترف شد.

وی خاطرنشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

**/ بندریان ادامه داد: دارندگان وسایل نقلیه، خودروی خود را در معابر رها نکنند و از پارکینگ‌های عمومی استفاده کنند و یا از تجهیزات ایمنی از قبیل قفل مرکزی، دزدگیر، قفل پدال و قفل فرمان بهره ببرند تا سارقان از انجام این‌گونه اعمال ناامید شده و شاهد کاهش چشم‌گیر سرقت‌های خودرو و لوازم آن باشیم.

** وی عدم تجهیز خودرو به لوازم ایمنی را از مهم‌ترین دلایل سرقت خودرو در این شهرستان عنوان کرد و افزود: بی‌احتیاطی هنگام سوار کردن مسافر و ترک خودرویی که مسافر داخل آن است، بی‌احتیاطی و سهل‌انگاری، نظیر باز گذاشتن در و شیشه خودرو، تحریک سارقان با قرار دادن وسایل بر روی صندلی‌های خودرو یا نصب تجهیزات گران‌قیمت بر روی خودرو و رها کردن خودرو در محل‌های ناامن، بدون رعایت اصول امنیتی از دیگر عوامل سرقت خودرو است.

** وی تاکید کرد: هیچگاه مدارک مالکیت وسایل نقلیه را درون آنها نگهداری نکنید، چرا که در هنگام وقوع سرقت هم کار سارقین برای فروش آن وسلیه نقلیه ساده کرده و هم اینکه برای ثابت  کردن مالکیت خود دچار مشکل می شوید.

فرمانده انتظامی بوکان در خاتمه از مردم خواست به منظور ارتقاء امنیت اجتماعی در صورت مشاهده این گونه جرائم مراتب را از طریق سامانه تلفنی ۱۱۰ اطلاع دهند.

شهرستان بوکان با ۲۲۷ هزار نفر جمعیت در جنوب استان آذربایجان غربی قرار دارد که از این تعداد بیش از ۱۷۶ هزار نفر آن در شهر ساکن هستند.

پایگاه خبری تحلیلی

۱۰۰در صد جمعیت روستایی شهرستان بوکان تحت پوشش برنامه پزشک خانواده است که شامل ۵۸ هزار و ۷۳۹ نفر می باشد
دنبال کنید

بوکان نیوز

نویسنده:

برچسب ها : ، ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi