سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

دخترا اینور، پسرا اونور

  موسیو شیطان: باعث می‌شود نیروی انتظامی با دانستن این موضوع نیروی گشت ارشاد کمتری بفرستد به این نوع برنامه ها و وقت خودش را تلف نکند. زیرا در این مناطق مسئولین هستند و خودشان امر به معروف و نهی از منکر می کنند . مادموازل ناتو: نشان می‌دهد محققان می‌توانند با تحقیق روی مردمان

اختصاصی کرونا

کد خبر : 14538
تاریخ انتشار : سه شنبه ۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۲

کرونا :

دخترا اینور، پسرا اونور

 
موسیو شیطان: باعث می‌شود نیروی انتظامی با دانستن این موضوع نیروی گشت ارشاد کمتری بفرستد به این نوع برنامه ها و وقت خودش را تلف نکند. زیرا در این مناطق مسئولین هستند و خودشان امر به معروف و نهی از منکر می کنند .
مادموازل ناتو: نشان می‌دهد محققان می‌توانند با تحقیق روی مردمان این مناطق پی ببرند چه عواملی در حرکات دختر‌ یا پسر‌ موثر است و قابل برنامه ریزی است تا اسلام را نابود کنند.
عمو حسام: احتمالا شهرداری باید تمهیدات بیشتری جهت دسترسی آسان‌تر و سریع‌تر به این مناطق مهیا کند. مثلا خطوط مترو ر ا بیشتر ببرد آن سمت یا اتوبوس‌های شرکت واحد را در خطوط این مناطق بیشتر کند. یا حتی تاکسی‌ها را بیشتر کند. چرا ؟ چون از این به بعد شاهد هجوم پسران محله‌های دیگر به این مناطق می‌شود. اصلا این یک اصل فیزیکی است. هر چیزی از محل تراز بالاتر سرریز می‌شود به محلی با تراز پایین‌تر.
خانم باجی: خب چه خوب این تردد شهری باعث افزایش تعداد آشنایی‌ها و ازدواج می‌شود و جمعیت دیگر پیر نمی‌شود.
مهاراجه: خانم باجی جان من ترسو کرتاهه. اصلا خوشبین نهی نهی. دعواهای ناموسی و قشون‌کشی‌های محله‌ای افزایش کرتاهه. من توصیه کرتاهه پلیس بیشتر بوداهه تا درگیری کمتر و کمتر کرتاهه.
خوزه: موچاس گراسیاس سینیور زینل . وری وری گود شهردارینو.
موسیو شیطان: شما با این زبان خاص و بی‌دیلماجی لازم نیست چیزی بگویی. بنده از قول خوزه عرض می‌کنم که لازم است اصلا شهرداری تدارکی ببیند که خانواده‌های بی‌دختر در یک منطقه شهرداری سکنی گزینند و خانوارهای بی‌پسرم در مناطق دیگری که این طرح زیبا، جادار و مطمئن تفکیک جنسیتی اصلا مثل خورشت فسنجان جا بیفتد. این‌طوری هزینه گشت ارشاد و اینها هم می‌آید پایین و دیگر کسی هم به نحوه برخوردشان  و پوشش دختران و حتی سوار کار یشان اعترض نمی‌کند. باید مسائل ریشه‌ای حل شود ببم جان. کم الکی نیست که !

نویسنده:

برچسب ها : ، ، ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi