چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳

دستگیری سارقان بانک صادرات باجه میدان تره بار مهاباد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بوکان نیوز ؛ براساس بررسی‌های انجام شده، سارقان از قبل در کمین بودند و هنگام انتقال پول در این شعبه که پس از اتمام وقت کاری بود این سرقت مسلحانه را انجام دادند.این درحالی بود که انتقال پول توسط سه کارمند این شعبه و بدون حضور هیچ‌گونه نیروی محافظ

اختصاصی کرونا

کد خبر : 14412
تاریخ انتشار : جمعه ۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱:۳۶

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بوکان نیوز ؛ براساس بررسی‌های انجام شده، سارقان از قبل در کمین بودند و هنگام انتقال پول در این شعبه که پس از اتمام وقت کاری بود این سرقت مسلحانه را انجام دادند.این درحالی بود که انتقال پول توسط سه کارمند این شعبه و بدون حضور هیچ‌گونه نیروی محافظ و امنیتی صورت گرفته است.

سارقان که دو نفر بودند پس از انتقال کیسه‌های پول از داخل بانک به خارج و پیش از گذاشتن آن در داخل خودرو برای انتقال آن به سرپرستی توسط سارقان محاصره شده و کیسه‌های پول را که مبلغ آن ١٨٠‌میلیون تومان بود به سرقت بردند.

سارقان چهره خود را پوشانده و از یک خودروی بدون پلاک برای این سرقت استفاده کردند. وجود نقص در امنیت این بانک پیشتر توسط ماموران نیروی انتظامی به اطلاع مسئولان این شعبه رسانده شده بود. تحقیقات پلیسی بلافاصله پس از وقوع این حادثه آغاز شده و همچنان با جدیت درحال انجام است.

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی: سارقان بانک صادرات مهاباد دستگیر شدند

فرمانده انتظامی استان آذربایجان غربی از دستگیری سارقان بانک صادرات باجه میدان تره بار مهاباد خبرداد و گفت : از این سارقان که دونفر بودند ۱۸۸ میلیون تومان اسکناس به سرقت رفته از بانک کشف و ضبط شد .

وی افزود :از این سارقان که کمتر از ۴۸ ساعت در یکی از روستاهای مهابادشناسایی و دستگیر شدند دوقبضه اسلحه جنگی و یک کلت کمری قلابی کشف و ضبط شد .

فرمانده انتظامی استان آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: عصر پریروز به هنگام حمل پول توسط کارکنان بانک برای انتقال به بانک مرکزی مهاباد سارقان که در کمین نشسته بودند به گونی پر اسکنان دستبرد می زنند .

سردارشرفی با اشاره به اینکه امسال میزان سرقت در آذربایجان غربی ۲۴درصددر مقایسه با پارسال کاهش یافته است افزود: تأسیس قرارگاه پیشگیری از سرقت دراین استان از ابتدای پارسال موجب شده است که سال گذشته هم۱۳ درصدسرقت درآذربایجان غربی کاهش یابد.

پایگاه خبری تحلیلی

پنج استادیوم ورزشی در ایام دهه فجر به بهره برداری می رسد
دنبال کنید

بوکان نیوز

نویسنده:

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi