جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

در میان شیوه هاى استعمارى و سلطه گرى، سلطه فرهنگى از همه خطرناکتر است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بوکان نیوز ؛ جلسه شورای امر به معروف و نهی از منکر بازنشستگان سپاه بوکان در سالن سیمرغ این شهرستان برگزار شد. */* مدیر امر به معروف و نهی از منکر سپاه بوکان ضمن سخنان ی در خصوص مقوله تهاجم فرهنگی که یکی از دغدغه های دیرینه و مهم

اختصاصی کرونا

کد خبر : 14264
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۶

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بوکان نیوز ؛ جلسه شورای امر به معروف و نهی از منکر بازنشستگان سپاه بوکان در سالن سیمرغ این شهرستان برگزار شد.

*/* مدیر امر به معروف و نهی از منکر سپاه بوکان ضمن سخنان ی در خصوص مقوله تهاجم فرهنگی که یکی از دغدغه های دیرینه و مهم مقام معظم رهبری که همواره مورد تأکید و توجه ایشان بوده است گفت: با وجود بحث های گوناگون درباره تهاجم فرهنگی و هویت و زمینه ها و مصادیق آن، باید اعتراف کنیم که هنوز آراء خالص و شفاف مقام معظم رهبری در این باره، مهجور و متروک مانده است و نسل جوان، شناخت دقیق و روشنی از این واقعیت اجتماعی ندارند.

/*/ سرهنگ پاسدار قربانعلی مختاری تصریح کرد: خطرى که در این زمینه جبهه اسلامى ما را تهدید مى کند، به خاطر گستردگى جبهه تهاجم، پیچیدگى آن و صدماتى است که از نظر معنوى به روح او وارد مى کند و افکار و عقاید و ارزشها را در درون وى به نابودى مى کشد و حیات معنوى اش را مختل مى سازد.

/// وی گفت: امروز دشمنان اسلام و بشریت براى انجام مقصود خویش، با استفاده از همه ابزارها و شیوه ها و با به کارگیرى برترین تکنولوژیها و جدیدترین روشهاى علمى، به جبهه اى به وسعت قلبهاى معتقد و سالم و دین باور در سراسر جهان اسلام مورد هجوم ناجوانمردانه خویش قرار داده اند.

 سرهنگ مختاری  با تاکید بر لزوم داشتن وحدت اسلامی گفت: حفظ وحدت و همدلی از همان ابتدای ظهور اسلام، در عرصه های مختلف مورد تاکید و سفارش قرار گرفته، این در حالی است که دشمنان قسم خورده همیشه درصدد برآمده اند تا در فرصت های ایجاد شده این مهم را مورد هدف قرار دهند تا از این راه به امیال پلید خود برسند.

پایگاه خبری تحلیلی

دیدار مدیر کل تبلیغات اسلامی کهگیلویه وبویراحمد با معاون تشکلهای دینی ومراکز فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی
دنبال کنید

بوکان نیوز

نویسنده:

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi