شماره : 13062
۲۱ / ۱ / ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۸

صددرصد اعتبارات عمرانی این شهرستان در سال ۹۳ جذب شد

کوروش حسنی در گفت‌وگو با خبرنگار کرونا در گچساران، اظهار داشت: در سال ۹۳ از محل اعتبارات ۲ درصد نفت در کمیته برنامه‌ریزی گچساران ۵ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال اعتبار برای اجرای پروژه‌های عمرانی اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان اختصاص داده شد. وی بیان کرد: از این میزان اعتبار ۳ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال

کوروش حسنی در گفت‌وگو با خبرنگار کرونا در گچساران، اظهار داشت: در سال ۹۳ از محل اعتبارات ۲ درصد نفت در کمیته برنامه‌ریزی گچساران ۵ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال اعتبار برای اجرای پروژه‌های عمرانی اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان اختصاص داده شد.

وی بیان کرد: از این میزان اعتبار ۳ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال برای احداث کنابخانه ده جلیل خیرآباد و ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برای احداث کتابخانه باباکلان در شهرستان گچساران اختصاص داده شد.

مدیر کتابخانه‌های عمومی گچساران خاطرنشان کرد: ۱۰۰ درصد اعتبارات عمرانی کتابخانه‌های عمومی این شهرستان در سال ۹۳ جذب شد.

حسنی عنوان کرد: در سال ۹۳ در کمیته برنامه‌ریزی گچساران از محل اعتبارات تملک دارایی‌ها، یک میلیارد و ۵۰ میلیون ریال جهت تجهیزات و تعمیرات کتابخانه‌های عمومی شهرستان اختصاص داده شد که ۷۵۰ میلیون ریال آن جذب شد.

وی گفت: در سال گذشته ۳۴۰ میلیون ریال از شهرداری جهت بخشی از سهم نیم درصد درآمد خود به انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان وصول شد.

ثبت شده در سایت کرونا نیوز طی شماره 13062 توسط تنظیم خبر : امین کائیدی شادگان و در روز جمعه 21 فروردین 1394 ساعت ۱۱:۵۸:۵۷
© Copyright 2024 https://koronanews.ir . All Rights Reserved چاپ این خبر