کرونا نیوز؛

 

ترسو شدن مدیران و مسوولان در رسانه‌ها برای انتشار کاریکاتور ( دست به عصا بودن )، نبودن یک کاریکاتوریست ثابت در نشریات، خام بودن نسل جوان کاریکاتوریست‌ها و نبودن ایده در زمینه‌ی انتظار کاریکاتور و اشتباه گرفتن کارتون با تصویرگری، از مهم‌ترین مشکلات کاریکاتور و کارتون مطبوعاتی در ایران است.

یکی دیگر از مشکلات کاریکاتور در مطبوعات ما این است که معمولا آن را با تصویرگری اشتباه می‌گیرند و غالبا تصاویری که در روزنامه‌ها منتشر می‌شود، تصویرگری است. مثلا پاییزی می‌کشند با زمینی پر از برگ‌های زرد، جای چنین تصویری در صفحات ادبی است و باید به‌عنوان تزیین صفحه مورد استفاده قرار گیرد، در حالی که کارتون باید ایده داشته باشد و بامزه باشد.

 

 

۰ksbilkrfer8mxnje42

۷۶۱۸۸۵۹۹۲۷۴۶۲۴۸۸۷۷۷۸ fileweb Harfo-Car

انتهای پیام/
امین کائیدی شادگان