جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

فراخوان سؤالات شرعی مخاطبان درباره احکام محیط زیست

نگاه اسلام به طبیعت و محیط – اعم از جاندار و بی‌جان – عاطفی، اخلاقی، معنوی و هدایت‌گرانه است و برخورداری از مواهب طبیعی نیز بر پایه‌ی اصولی متین، عادلانه، حکیمانه، متوازن و سازنده استوار گردیده است. رهبر انقلاب ۱۳۸۲/۰۳/۲۰ در آستانه هفته‌ی منابع طبیعی و روز درختکاری، پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR به پرسش‌های شرعی مخاطبان

اختصاصی کرونا

کد خبر : 11529
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۱
* نگاه اسلام به طبیعت و محیط – اعم از جاندار و بی‌جان – عاطفی، اخلاقی، معنوی و هدایت‌گرانه است و برخورداری از مواهب طبیعی نیز بر پایه‌ی اصولی متین، عادلانه، حکیمانه، متوازن و سازنده استوار گردیده است. رهبر انقلاب ۱۳۸۲/۰۳/۲۰

در آستانه هفته‌ی منابع طبیعی و روز درختکاری، پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR به پرسش‌های شرعی مخاطبان درباره‌ی احکام محیط زیست مطابق با فتاوای حضرت‌ آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای پاسخ خواهد داد. کاربران گرامی می‌توانند سؤالات خود را تا ۳ اسفند ۱۳۹۳ در بخش نظرات این صفحه یا به شماره پیامک ۲۰۱۱۰ ارسال کنند. (مواردی از قبیل درختکاری، آلوده کردنِ طبیعت و معابر و آب و دریاها، استفاده از آبهای زیرمینی، قطع و آسیب رساندن به درختان گیاهان ،آلودگی هوا، استفاده غیرضروری از خودروهای تک سرنشین، شکار تفریحی حیوانات، حقوق حیوانات، مصرف بی‌رویه آب، و منابع طبیعی…).

حجت‌الاسلام والمسلمین فلاح‌زاده -عضو دفتر استفتائات حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای و رئیس مرکز موضوع‌شناسی احکام فقهی- به پرتکرارترین سؤالات مطابق با فتاوای معظم‌له پاسخ خواهد داد.

با توجه به کثرت پرسش‌ها، شما می‌توانید ابتدا نظرات منتشرشده در همین صفحه را مشاهده نمایید و یا به منابع فقهى موجود مراجعه کرده و اگر پرسش و پاسخ مدنظرتان را نیافتید، سؤال شرعی خود را نوشته و ارسال فرمایید.

نویسنده:

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi