چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

ملازاده: مبنا درمسئله حجاب و عفاف مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی است

علی ملازاده در جمع روحانیون و طلاب استان در یاسوج، افزود: این قانون تکلیف را بر پاسخگو بودن مخاطبین شامل آموزش و پرورش، صدا و سیما، صنعت، معدن و تجارت، فرهنگ و ارشاد اسلامی و … معین کرده است. وی اظهار داشت: مسئله حجاب و عفاف در جامعه اولویت اول و در دستگاه ها در

اختصاصی کرونا

کد خبر : 11509
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۰:۵۱

علی ملازاده در جمع روحانیون و طلاب استان در یاسوج، افزود: این قانون تکلیف را بر پاسخگو بودن مخاطبین شامل آموزش و پرورش، صدا و سیما، صنعت، معدن و تجارت، فرهنگ و ارشاد اسلامی و … معین کرده است.

وی اظهار داشت: مسئله حجاب و عفاف در جامعه اولویت اول و در دستگاه ها در اولویت بعد قرار گرفته که هر دو در دستور کار است.

به گفته ملازاده، هر دستگاه اجرایی باید خود مسئول رعایت و پاسخگوئی مسئله حجاب و عفاف باشد و وزارت کشور و استانداری ها مدیریت، هماهنگی و نظارت بر اجرای مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی در بحث حجاب و عفاف را بر عهده دارند.

وی با اینکه، نقش روحانیون تذکر به دستگاه های اجرایی است، افزود: این مطالبه گری شما می تواند نقش حقوقی و قانونی داشته باشد.

ملازاده، حضور جوانان در راهیان نور و اعتکاف را برای ریشه کنی پدیده بدحجابی بسیار موثر دانست و تصریح کرد: فرهنگ و ارشاد اسلامی، صنعت معدن و تجارت، می توانند در طراحی و تولیدت لباس و مراسمات جشن در تالارها الگو و شاخص بدهند.

وی یادآور شد: جاهایی وجود دارد که برای بدعفافی و بدحجابی سازماندهی شده کار می کنند و در این جاها باید نیروی انتظامی و مراکز امنیتی ورود کنند.

ج/۲۳۸

نویسنده:

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi