پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

استاندار: مدیران در پیوست‌های بودجه ۹۴ برای پروژه ها اعتبارات ملی جذب کنند

دکترسیدموسی خادمی در شورای برنامه‌ریزی استان، افزود: اعتبارات از محل منابع مختلف استانی، ملی، ملی ـ استانی و بودجه‌های جاری وارد استان می‌شود و علاوه بر آنها در وزارتخانه ها برای برخی از سرفصل‌ها اعتباراتی تعریف می‌شوند که مسئولان در جذب اینگونه اعتبارات تلاش کنند. استاندار تاکید کرد: مدیران تلاش کنند با توجه به وضعیت

اختصاصی کرونا

کد خبر : 11507
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۰:۵۱

دکترسیدموسی خادمی در شورای برنامه‌ریزی استان، افزود: اعتبارات از محل منابع مختلف استانی، ملی، ملی ـ استانی و بودجه‌های جاری وارد استان می‌شود و علاوه بر آنها در وزارتخانه ها برای برخی از سرفصل‌ها اعتباراتی تعریف می‌شوند که مسئولان در جذب اینگونه اعتبارات تلاش کنند.

استاندار تاکید کرد: مدیران تلاش کنند با توجه به وضعیت پروژه های استان و نیاز آنها به منابع از پیوست‌های بودجه سال ۹۴، اعتباراتی را با تعریف پروژه و شتاب بخشیدن به روند اجرای آنها جذب کنند.

دکترخادمی همچنین در خصوص کارخانجات تولید شن و ماسه استان هم  گفت: طرح جامع کارخانه های تولید شن و ماسه به شکل کارشناسی شده ای تنظیم و تدوین شود تا با بررسی و تصوب در جلسه بعدی این شورا، مشکلات استان در این رابطه برای همیشه مرتفع شود.

ج/۲۳۸

نویسنده:

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi