پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

آخرین آمار تحویل گاز به نیروگاهها

حجم تحویل گاز به نیروگاههای کشور با افزایش نزدیک به ١٣ میلیارد مترمکعبی در ٣٣٢ روز امسال به ۴۶ میلیارد و ٣۴٠ میلیون مترمکعب رسید. مدیر گازرسانی شرکت ملی گاز ایران در گفتگو با خبرنگار شانا اظهار کرد: در بازه زمانی یاشده پارسال بصورت میانگین روزانه ١٠١ میلیون مترمکعب گاز به نیروگاهها تحویل شد

اختصاصی کرونا

کد خبر : 11504
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۶


حجم تحویل گاز به نیروگاههای کشور با افزایش نزدیک به ١٣ میلیارد مترمکعبی در ٣٣٢ روز امسال به ۴۶ میلیارد و ٣۴٠ میلیون مترمکعب رسید.

مدیر گازرسانی شرکت ملی گاز ایران در گفتگو با خبرنگار شانا اظهار کرد: در بازه زمانی یاشده پارسال بصورت میانگین روزانه ١٠١ میلیون مترمکعب گاز به نیروگاهها تحویل شد که این مقدار امسال به ١۴٠ میلیون مترمکعب افزایش یافته است.

ناصر ابراهیمی افزود: امسال حجم تحویل گاز به بخش نیروگاهی شاهد افزایش ٣٨ درصدی نسبت به مدت مشابه پارسال بود.

وی یادآور شد: در ٣٣٢ روز امسال ٣٠ میلیارد مترمکعب گاز به صنایع عمده کشور تحویل شد که این مقدار نسبت به مدت مشابه پارسال شاهد افزایش چهار میلیارد مترمکعبی بوده است.

ابراهیمی با بیان این که در این مدت بصورت میانگین روزانه ٨٨ میلیون مترمکعب گاز به صنایع تحویل شده است، ادامه داد: حجم تحویل گاز به صنایع عمده کشور نسبت به مدت مشابه پارسال ١٠ درصد افزایش یافته است.

به گفته وی، در ٣٣٢ روز امسال، ٧۶ میلیارد و ٧۵٠ میلیون مترمکعب گاز به بخشهای خانگی، تجاری و صنایع غیر عمده تحویل شده است.

مدیر گازرسانی شرکت ملی گاز ایران تصریح کرد: در بازه زمانی یادشده بصورت میانگین روزانه ٢٣١ میلیون مترمکعب گاز به این بخش تحویل شده است.

نویسنده:

برچسب ها : ، ، ، ، ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi