پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

معاون برنامه ریزی: ۴ میلیارد تومان اعتبار مختص آب و راه روستایی توزیع شد

  دکترحسن نوروزی در نشست شورای برنامه‌ریزی استان، گفت: از این مبلغ، دو میلیارد و ۷۰ میلیون تومان به ۶ مجتمع آبرسانی روستایی و دو میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان  برای ۲۴ پروژه راه روستایی توزیع کردیم. وی افزود: علاوه بر این اعتبارات، مبلغ ۸۲۰ میلیون تومان هم به استان برای تأمین آب عشایر ابلاغ

اختصاصی کرونا

کد خبر : 11498
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۰:۵۱

 

دکترحسن نوروزی در نشست شورای برنامه‌ریزی استان، گفت: از این مبلغ، دو میلیارد و ۷۰ میلیون تومان به ۶ مجتمع آبرسانی روستایی و دو میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان  برای ۲۴ پروژه راه روستایی توزیع کردیم.

وی افزود: علاوه بر این اعتبارات، مبلغ ۸۲۰ میلیون تومان هم به استان برای تأمین آب عشایر ابلاغ شده که به ازای آن یک پروژه را در استان تعریف کردیم تا بتوانیم این پروژه را به پیشرفت خوبی برسانیم.

نوروزی اظهار داشت: همچنین مبلغ ۳ میلیارد تومان اعتبار برای خدمات‌رسانی ویژه مناطق محروم روستائی ابلاغ شده که از این مبلغ یک میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان برای پروژه‌های آبرسانی و یک میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان برای جاده ها است.

وی گفت: مبلغ ۸ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان برای پاداش پایان خدمت بازنشستگان دستگاه‌های تابعه جهاد کشاورزی شامل منابع طبیعی، دامپزشکی و امور عشایر به استان ابلاغ شده است.

معاون برنامه ریزی یادآور شد: ۷۹۰ میلیون تومان اعتبار هزینه‌ای  که برای دیون پاداش پایان خدمت دستگاه‌های اجرایی استان ابلاغ شده بود، بین آنها توزیع شد.

ج/۲۳۸

نویسنده:

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi