پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

میزان مصرف سوخت مایع کشور

سوخت مایع کشور (نفت گاز و نفت کوره) مصرفی کشور در هفته منتهی به ٢۴ بهمن ماه امسال به بیش از ٨۴۶ میلیون لیتر رسید. به گزارش خبرنگار شانا، بخشهای مختلف مصرف کننده سوخت مایع ازجمله نیروگاههای کشور در بازه زمانی ١٨ تا ٢۴ بهمن ماه، ٨۴۶ میلیون و ۶٠٠ هزار لیتر نفت گاز

اختصاصی کرونا

کد خبر : 11493
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۰:۰۴

سوخت مایع کشور (نفت گاز و نفت کوره) مصرفی کشور در هفته منتهی به ٢۴ بهمن ماه امسال به بیش از ٨۴۶ میلیون لیتر رسید.

به گزارش خبرنگار شانا، بخشهای مختلف مصرف کننده سوخت مایع ازجمله نیروگاههای کشور در بازه زمانی ١٨ تا ٢۴ بهمن ماه، ٨۴۶ میلیون و ۶٠٠ هزار لیتر نفت گاز و نفت کوره مصرف کردند.

در بازه زمانی یاد شده، ۵٨٩ میلیون لیتر نفت گاز و ٢۵٧ میلیون و ۶٠٠ هزار لیتر نفت کوره مصرف شده است.

مقایسه آماری هفته منتهی به ٢۴ بهمن ماه امسال با هفته پیش از آن (٩٠٣ میلیون و ٧٠٠ هزار لیتر)، از کاهش ۵٧ میلیون و یکصد هزار لیتری این دو فرآورده حکایت دارد.

بیشترین مصرف نفت گاز با ٩٨ میلیون و ٧٠٠ هزار لیتر به روز یکشنبه (١٩ بهمن ماه) و کمترین میزان مصرف این فرآورده با ۶١ میلیون لیتر به روز جمعه (٢۴ بهمن ماه) مربوط می شود.

همچنین، بیشترین مصرف نفت کوره با ۵۵ میلیون و ۶٠٠ هزار لیتر به روز جمعه (٢۴ بهمن ماه) و کمترین میزان آن نیز با ٢٩ میلیون و یکصد هزار لیتر به روز سه شنبه (٢١ بهمن ماه) مربوط می شود.

بر پایه این گزارش، میانگین مصرف نفت گاز در هفته منتهی به ٢۴ بهمن ماه امسال،روزانه ٨۴ میلیون و ١۴٢ هزار لیتر و میانگین مصرف نفت کوره نیز ٣۶ میلیون و ٨٠٠ هزار لیتر بوده است.

نویسنده:

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi