چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

محکومیت ۱٫۵ میلیارد ریالی برای ۲ پرونده قاچاق در میاندوآب

محمد اقوامی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کرونا نیوز اظهار داشت:‌ طی روزهای گذشته به دو پرونده مهم در تعزیرات حکومتی میاندوآب رسیدگی شده است. وی تصریح کرد: این پرونده‌ها در ارتباط با قاچاق گوشی تلفن همراه و البسه در شهرستان‌ میاندوآب بوده‌اند. اقوامی افزود: کل محکومیت صادر شده برای این دو پرونده قاچاق

اختصاصی کرونا

کد خبر : 10498
تاریخ انتشار : شنبه ۲۷ دی ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۴

کرونا :

محکومیت ۱٫۵ میلیارد ریالی برای ۲ پرونده قاچاق در میاندوآب

محمد اقوامی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کرونا نیوز اظهار داشت:‌ طی روزهای گذشته به دو پرونده مهم در تعزیرات حکومتی میاندوآب رسیدگی شده است.

خبرگزاری فارس: محکومیت 1.5 میلیارد ریالی برای 2 پرونده قاچاق در میاندوآب

وی تصریح کرد: این پرونده‌ها در ارتباط با قاچاق گوشی تلفن همراه و البسه در شهرستان‌ میاندوآب بوده‌اند.
اقوامی افزود: کل محکومیت صادر شده برای این دو پرونده قاچاق یک میلیارد و ۵۷۱ میلیون دلار بوده است.

وی به پرونده مربوط به قاچاق گوشی تلفن همراه در میاندوآب اشاره کرد و افزود:‌ در راستای حمایت از تولید ملی، کار و سرمایه ایرانی، ماموران نیروی انتظامی شهرستان طی بازرسی‌های خود از یک دستگاه خودرو تعداد ۴۳۵ دستگاه گوشی موبایل قاچاق کشف و پرونده‌ای در این رابطه تشکیل شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی تصریح کرد: پرونده فوق پس از طی مراحل قانونی برای رسیدگی و اعمال قانون به شعبه ویژه رسیدگی به جرائم قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی ارجاع داده شد.
وی از رسیدگی به این پرونده در شعبه ویژه رسیدگی به قاچاق کالا، از میاندوآب خبر داد و افزود: پس از سیر مراحل قانونی این پرونده، با توجه به دفاعیات بلا وجه متهم، ضمن ضبط گوشی‌های تلفن همراه مکشوفه،‌متهم به پرداخت بیش از یک میلیارد ریال جریمه نقدی به نفع دولت محکوم شد.

اقوامی در ادامه به پرونده مربوط به قاچاق البسه در میاندوآب نیز اشاره کرد و افزود: این پرونده نیز به دنبال بازرسی مأموران نیروی انتظامی از خودروهای عبوری و کشف مقادیری البسه قاچاق از یک دستگاه خودرو تشکیل شد.

وی تصریح کرد:‌ با اعلام شکایت گمرک، پرونده فوق پس از طی مراحل قانونی جهت رسیدگی و اعمال قانون به شعبه ویژه رسیدگی به جرائم قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی ارجاع شد و مورد رسیدگی قرار گرفت.

فراخوان شرکت درمسابقات فوتسال
دنبال کنید

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی متهمین این پرونده را به پرداخت ۵۷۱ میلیون ریال جریمه نقدی در حق صندوق دولت محکوم کرد

نویسنده:

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi