پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

شناسایی آسیب ها و ارائه راهکار برای جلوگیری از بروز و ظهور آنها

فرماندار بوکان خواستار همکاری تمام دستگاه‌های اجرایی بوکان در زمینه کاهش آسیب‌های اجتماعی شد. به گزارش خبرنگار کرونا نیوز از بوکان از بوکان جمال خسروی صبح امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی بوکان که در سالن جلسات فرمانداری این شهر برگزار شد، اظهار داشت: با توجه به جذابیتی که در فضای مجازی وجود دارد و

اختصاصی کرونا

کد خبر : 10407
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۲

کرونا :

شناسایی آسیب ها و ارائه راهکار برای جلوگیری از بروز و ظهور آنها
فرماندار بوکان خواستار همکاری تمام دستگاه‌های اجرایی بوکان در زمینه کاهش آسیب‌های اجتماعی شد.

به گزارش خبرنگار کرونا نیوز از بوکان از بوکان جمال خسروی صبح امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی بوکان که در سالن جلسات فرمانداری این شهر برگزار شد، اظهار داشت: با توجه به جذابیتی که در فضای مجازی وجود دارد و امکاناتی که در یک زمان واحد از طریق فضای مجازی می‌توان دریافت کرد رغبت مردم به ویژه جوانان برای استفاده از این فضا بیشتر شده است.

خبرگزاری فارس: شناسایی آسیب‌ها و ارائه راهکار برای جلوگیری از بروز و ظهور آنها

وی با اشاره به مزیت‌های فضای مجازی، تصریح کرد: این فضا علاوه بر مزیت‌های بیشماری که دارد مضراتی نیز در پی دارد که باید جوانان نحوه استفاده درست از این فضا را فرا گیرند.

خسروی افزود: با توجه به اینکه نیازهای مردم در دنیای واقعی برآورده نمی‌شود برای رفع نیازهای خود به فضای مجازی رجوع می‌کنند که از آن جمله می‌‎توان به تحصیل از طریق فضای مجازی، ازدواج و اشتغال اشاره کرد.

فرماندار بوکان اعلام کرد: در این میان پر کردن اوقات فراغت نیز موضوعی است که باید به آن توجه شود.

وی اضافه کرد: در این میان هویت‌های متعددی برای فرزندان خانواده تعریف می‌شود و والدین در معرفی و تثبیت یک هویت در فرزندانشان دچار مشکل می‌شوند.

فرماندار بوکان با بیان اینکه در این راستا باید آسیب‌ها شناسایی شوند، تصریح کرد: شناسایی آسیب‌ها و ارائه راهکارهایی برای بهبود این وضعیت ضروری است.

خسروی خواستار همکاری تمام دستگاه‌های اجرایی در این زمینه شد و افزود: برای موفقیت در این زمینه باید تمام دستگاه‌های اجرایی بوکان پای کار بیایند.

نویسنده:

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi