شماره : 10403
۲۵ / ۱۰ / ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۵

پنج استادیوم ورزشی در ایام دهه فجر به بهره برداری می رسد

از شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی مصطفی مدبر امروز (پنچ شنبه) در جریان بازدید از استادیوم ۱۵هزار نفری کرمانشاه افزود: خوشبختانه این استادیوم در حال اتمام است و در ایام دهه فجر نیز به بهره برداری می رسد. استادیوم ۱۵هزار نفری کرمانشاه که از سال ۸۲ مراحل ساخت آن اغاز شده بود در سال

از شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی مصطفی مدبر امروز (پنچ شنبه) در جریان بازدید از استادیوم ۱۵هزار نفری کرمانشاه افزود: خوشبختانه این استادیوم در حال اتمام است و در ایام دهه فجر نیز به بهره برداری می رسد.

استادیوم ۱۵هزار نفری کرمانشاه که از سال ۸۲ مراحل ساخت آن اغاز شده بود در سال ۸۶ به دلیل همجواری این زمین در کنار رودخانه متوقف شد که بلافاصله پس از آن تا سال ۸۷ به احیای بهسازی و پایداری این زمین پرداخته شد .

این استادیوم که عملیات اجرایی خود را مجدد از سال ۸۷ آغاز کرد تا پایان دی ماه ۹۳ به اتمام می رسد.

مدبر در عین حال گفت: همچنین در این ایام استادیوم ۱۵هزار نفری یاسوج و سه استادیوم پنج هزار نفری در میانه ،بوکان و گنبد نیز به بهره برداری می رسد.

مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی همچنین از دهکده المپیک کرمانشاه و همچنین از استادیوم ۶ هزار نفری و استخر این مجموعه هم بازید کرد.

همچنین فریبا محمدیان رییس فدراسیون اسکیت در این سفر باتوجه به فضای موجود در اطراف استادیوم ۱۵هزار نفری کرمانشاه به مدیرعامل این شرکت پیشنهاد کرد تا در کنار آن زمین اسکیت احداث شود که مدبر نیز قول مساعد داد.

ثبت شده در سایت کرونا نیوز طی شماره 10403 توسط و در روز پنجشنبه 25 دی 1393 ساعت ۱۵:۴۵:۲۳
© Copyright 2024 https://koronanews.ir . All Rights Reserved چاپ این خبر