پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

درددل های فقیری و معلولی

مسئول مربوطه گفت: از افزایش ۶۰۰ نفری معلول مستمری بگیر این نهاد حمایتی خبر داد. موسیو ابلیس گفت: آره آره آره عمو رئیس گفت: من معذرت می‌خوام وی ادامه داد: از ابتدای انقلاب تا کنون بیش از ۵۰۰۰ نفر در این استان مستمری دریافت می کنند که افزایش ۶۰۰ نفری در سال جاری ناشی از تلاشهای

اختصاصی کرونا

کد خبر : 10244
تاریخ انتشار : شنبه ۲۰ دی ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۲

مسئول مربوطه گفت: از افزایش ۶۰۰ نفری معلول مستمری بگیر این نهاد حمایتی خبر داد.

موسیو ابلیس گفت: آره آره آره

عمو رئیس گفت: من معذرت می‌خوام

درددل های فقیری و معلولی 3

وی ادامه داد: از ابتدای انقلاب تا کنون بیش از ۵۰۰۰ نفر در این استان مستمری دریافت می کنند که افزایش ۶۰۰ نفری در سال جاری ناشی از تلاشهای فراوان مجموعه مدیریت استان است.

موسیو  ابلیس گفت: آره آره آره

عمو رئیس  گفت: من معذرت می‌خوام

مدیر مسئول همچنین گفت: اگر بانک اطلاعاتی دقیقی از این آسیب ها و علل بروز آن در استان وجود نداشته باشد پیشگیری از این آسیب ها مقدور نیست.

موسیو  ابلیس  گفت: آره آره آره

عمو رئیس گفت: من معذرت می‌خوام

وی آشفتگی و در هم ریختگی خانواده‌ها، اختلافات خانوادگی، اعتیاد والدین، جدایی والدین از همدیگر و نبود صمیمیت در میان اعضای خانواده را از مهم‌ترین دلایل فرار دختران از خانه دانست.

موسیو  ابلیس گفت: آره آره آره

عمو رئیس گفت: من معذرت می‌خوام

مدیر مسئول تعداد افراد چند معلولیتی در استان را یکهزارو ۱۳۲ نفر عنوان کرد و افزود: رویکرد  برای تحت پوشش قراردادن افراد معلول بیشتر افراد و خانوارهای چند معلولیتی و یا معلولیت های شدید و خیلی شدید است.

موسیو  ابلیس گفت: آره آره آره

عمو رئیس گفت: من معذرت می‌خوام

وی گفت: خانواده‌ها باید با توجه به نیازهای فرزندان اجازه ندهند که آنان به سمت انواع آسیب‌های اجتماعی که در کمین آن‌ها بوده، کشیده شوند.

موسیو  ابلیس  گفت: آره آره آره

عمو رئیس گفت: من معذرت می‌خوام

خاله قضی که تا حالا صم و بکم نشسته بود گوشه سالن، گفت: عمو رئیس مدیر مسول پریده، من می‌دانم معنی آره آره گفتن این موسیو نمک نشناس چیست و بعدا به خدمتش می‌رسم. اما متوجه نمی‌شم تو چرا هی می‌گی معذرت می‌خوام معذرت می‌خوام.

دخترا اینور، پسرا اونور
دنبال کنید

عمو رئیس بادی در غبغب انداخت و گفت:  تازه من بابت این معذرت می‌خوام چون ایشان یک جوری مطالب را مطرح و به سمع و نظر مردم می‌رساندند که ناخودآگاه آدم حس می‌کند مقصر اصلی این همه کمبود و بی‌برنامگی و ضعف مدیریت و نبودن بودجه و شلخته بازی‌های مدیریتی خود آدم است. یعنی اصولا در هر ماجرایی یا من مقصرم یا خاله ام. و چون خاله من سن و سالی ازش گذشته حتما من در ارتکاب این همه بی‌برنامگی نقش داشته‌ام.

خاله قضی گفت: واقعا که صد رحمت به موسیو  ابلیس

مدیر مسئول هم دیگر چیزی نگفت.

نویسنده:

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi