جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

قیمت خودرو، مسکن و گوشت براساس نرخ دلار تعیین می شود

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: عدم مهار افزایش قیمت ارز و سکه فاجعه برای اقتصاد ایران به دنبال خواهد داشت چرا که قیمت کالاهای مورد نیاز آن‌ها از گوشت گرفته تا مسکن و خودرو به دلار است.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 109206
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۲ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۲

کرونا :

قیمت خودرو، مسکن و گوشت براساس نرخ دلار تعیین می شود

رضا حاجی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت با انتقاد از بالا رفتن قیمت دلار و سکه، گفت: عدم مهار افزایش قیمت ارز و سکه منجر به ازهم پاشیدگی اقتصاد کشور خواهد شد، بنابراین برای چندین بار به رئیس جمهور تذکر میدهم که بازار ارز را دریابید.

نماینده مردم امل در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اقتصاد ایران نیاز به مهندسی مجدد دارد چراکه قیمت ارز از  حدود ۲۰ هزار تومان در ابتدای کار دولت اکنون به کانال ۶۴ رسیده است، افزود:تداوم  این اتفاق فاجعه بزرگی را در اقتصاد ایران به دنبال خواهد داشت، بنابراین از هم‌اکنون باید جلوی ضرر بیشتر را گرفت.

سخنگو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی ادامه داد: دولتمردان باید مسئولیت خود را در مقابل وضعیت پیش آمده و شرایط اقتصادی بسیار سخت تحمیل شده به مردم بپذیرند و جلوی منشاء این نابسامانی‌ها گرفته شود، این در حالی است که مردم درآمد ریالی دارند اما قیمت کالاهای مورد نیاز آن‌ها از گوشت گرفته تا مسکن و خودرو به دلار است./

پایان پیام

  

 

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi